طراحی وب و مالتی مدیا

هیچ گاه بازدید کنندگان سایت خودرا با یک سایت نامنظم ،نابسامان و بی برنامه سر در گم نکنید.اولین قدم «مشخص کردن هدف»، از ایجاد سایت است!

قبل از هر کاری شما باید هدف مشخصی داشته باشید تا مصمم تر آن را دنبال کنید، پس برای داشتن یک وب سایت هم هدف از ساخت آنرا باید مشخص کنید به طور مثال موضوع آن چیست یا چه طرحی می خواهید داشته باشه با چه تعداد صفحه…

اما آماری که نشان دهنده زمانهای کوتاه بازدید از سایت شماست، نشان دهنده این موضوع است که کلمه های کلیدی سایت شما مناسب انتخاب نشده است . بازدید کننده ای که از طریق موتورهای جستجو به سایت شما وارد می شود، نتوانسته است مطالب مورد نظر خود را در سایت شما پیدا کند.
متخصصین ما در گرافیک، شناسایی رنگها، نگارش  متون مناسب و البته برنامه نویسی منجر به ایجاد وب سایتی موثر، کاربرپسند که فراتر از انتظار و هدف شما خواهد بود.

نوع طراحی، انطباق آن با رشته فعالیت، نحوه ارائه اطلاعات در صفحات و نحوه دسترسی و هدایت مخاطبین به اطلاعات از مهمترین مسائلی بوده که می بایست در ایجاد یک وب سایت کاملاً رعایت گردد.
خلاقیت هنری به همراه درک تکنولوژی به ما این امکان را داده تا ایده ها و تصورات شما را به محیطی (وب سایت) تبدیل نمائیم که در آن دیدگاهها و توانائیها و پیامهای شما به بهترین نحو ممکن به مخاطبین این رسانه ارائه گردد.

 

معجزه لوح هایی مالتیی مدیا در حیطه تبلیغات

داشتن یک لوح  مالتی مدیا که معرف خدمات و فعالیت ها ی یک شرکت باشد میتواند در کنار  کتابچه، بروشور و یا کاتولوگ چاپی بوده کاربردی بیشتری می تواند داشته باشد و به علاوه هزینه کمتری را در پی خواهد داشت. شما می توانید با هزینه ای اندک یک لوح  چند رسانه ای خود را به روز نمایید، این در حالی است که برای تغییر نسخه های چاپی باید مراحل زیادی را که پر هزینه هستند طی نمایید .

تصور کنید بین یک جمعیت هزار نفری ایستاده اید و در این بین شخصی در جستجوی شماست. چطور شما را پیدا خواهد کرد؟ در این جمعیت، افراد با هم ادغام می شوند. ولی فرض کنید سیستمی وجود دارد که گروه های مختلف مردم را، از هم جدا می کند. شاید اگر یک زن باشید لباس قرمز و اگر مرد باشید لباس آبی بپوشید. در این صورت کسی که دنبال شماست باید نیمی از جمعیت را بگردد. می توان دسته های افراد قابل جستجو را با افزایش تشخیص دهنده ها، محدودتر کرد و این کار را آن قدر ادامه داد که یک گروه کوچک مناسب که قابلیت اجرای جستجو را دارد، ایجاد شده و فرد مورد نظر به راحتی پیدا شود. وب سایت شما هم، شبیه همان شخص داخل جمعیت است، بنابراین همین موضوع دلیل نیاز شما به سئو می باشد. پرنسا با استفاده از جدیدترین و بروزترین تکنیک های سئو، وب سایت شما را طوری طراحی و پیاده سازی می کند که در صفحات اول نتایج موتورهای جستجوگر قرار گیرد تا بیشترین ترافیک را بدست بیاورید و البته ترافیک معادل سود و درآمد است که هدف نهایی و اصلی بهینه سازی می باشد.
امروزه میلیون ها نفر به شبکه اینترنت وصل می شوند و به همین جهت وب سایت به یک ابزار ارتباطی مهم تبدیل شده است. بنابراین با ایجاد یک سایت حرفه ای و مدرن بهتر می توانید با مخاطبان اصلی خود ارتباط برقرار کنید. وب سایت حرفه ای می تواند حسن شهرت و اعتبار شرکت، سازمان، موسسه و یا به طور کلی فعالیت شما را افزایش دهد و نحوه ارتباط شما با مشتری را بهبود بخشد. اگر سازمان شما قبلا سایت اینترنتی نداشته، ایده ایجاد آن را به طور جدی دنبال کنید. ممکن است مخاطبان، عدم حضور شما در شبکه اینترنت را به زعم خود تعبیر کنند. به خاطر داشته باشید که سایت شما بخش مهمی از وجهه سازمان را تشکیل خواهد داد، بنابراین باید کاملا حرفه ای و تخصصی طراحی و پیاده سازی شود. از طراحی سایت یا پرتالی که ممکن است ابتدایی و غیر حرفه ای به نظر برسد، اجتناب کنید. طراحی سایت خود را به یک شرکت مجرب و متخصص واگذار کنید.
هدف نهایی ما رفع تمام نیازهای آنلاین شما از جمله طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی پرتال، بهینه سازی وب سایت، برنامه نویسی سایت ،ایده های جدید تحت وب (طراحی سایت با تکنولوژی وب ۲)، بازاریابی اینترنتی، خدمات هاست و دامین و بسیاری خدماتی دیگر می باشد. ما با استفاده از بروزترین تکنولوژی ها و استانداردها، وب سایت هایی با کارایی و کیفیت بالا برای مشتریانمان طراحی می کنیم. برخی از تکنولوژی ها و استانداردهای مورد استفاده در پرنسا، به شرح زیر می باشد: استفاده از تکنولوژی جدید وب ۲ (طراحی، توسعه و استراتژی وب ۲) کد نویسی به زبان های XHTML, CSS مطابق با استاندارد جهانی W3C برنامه نویسی با زبان های PHP, MySQL, AJAX, ASP.net و …
ما این مسئله مهم را می دانیم که وب سایت شما نه تنها فراتر از یک تجارت ابتدایی یا ارتقای کوتاه مدت تجاری است، بلکه پایه و اساس برند تجاری و استراتژی بازاریابی طولانی مدت شما محسوب می شود. شرکت پرنسا با درک این مسئله مهم و حیاتی و با در اختیار داشتن طراحان و برنامه نویسان خلاق و مجرب این اطمینان را به شما می دهد که با سرمایه گذاری برای وب سایت خود، دارایی پر ارزشی را در شبکه اینترنت خواهید داشت که این امر می تواند حسن شهرت و اعتبار شرکت، سازمان، موسسه و یا به طور کلی فعالیت شما را افزایش دهد و نحوه ارتباط شما با مشتریانتان را بهبود بخشد. بکارگیری جدیدترین استانداردها و تکنولوژی های طراحی وب ما با استفاده از بروزترین تکنولوژی ها و استانداردها، وب سایت هایی با کارایی و کیفیت بالا برای مشتریانمان طراحی می کنیم. برخی از تکنولوژی ها و استانداردهای مورد استفاده در پرنسا، به شرح زیر می باشد: استفاده از تکنولوژی جدید وب ۲ (طراحی، توسعه و استراتژی وب ۲) کد نویسی به زبان های XHTML, CSS مطابق با استاندارد جهانی W3C برنامه نویسی با زبان های PHP, MySQL, AJAX, ASP.net و …
مطمئناً، تکنولوژی و فناوری به کار رفته در وب سایت، بسیار مهم و حیاتی است. اگر وب سایت شما با تکنولوژی های روز و متدهای جدید پیاده سازی نشود، مسلماً ظرف مدت کوتاهی به فکر طراحی دوباره آن خواهید افتاد. این مورد در طراحی های پرنسا اتفاق نخواهد افتاد! ما برای طراحی هر یک از سایت های مشتریان مان با نگاهی به آینده، آنچه را که ممکن است در آینده مورد نیاز شما باشد (و حتی بیشتر از آن) مد نظر قرار می دهیم. ما همچنین به اینکه تمام سایت هایی که طراحی می کنیم دارای بالاترین کیفیت و استاندارد W3C باشد، مقید و پایبند هستیم.