طراحی گرافیکی شامل طراحی کاتالوگ و بروشور

کارت ویزیت و لوگو و …

دسته ای از آرم ها فقط از عناصر زبانی استفاده میکنند ( یک نام  یک ی اچند حرف ) که آنها را نوشتاری ( لوگوتایپ یا تایپو گرافی ) گویند ودسته دیگر باترکیب عناصرشمایلی طراحی  میشوند که آنها را آرم شمایلی ( مونو لوگو یا مونو گرام ) می نامیم و دسته سوم از تلفیق عناصر شمایلی و نوشتاری ساخته شده اند که آنها را آرم تلفیقی ( پیکتو لوگو یا پیکتو گرام )  می نامیم .مشتریان اغلب به آرم شرکتها توجه زیادی نشان میدهند، زیرا این علامتها بر “ارزش” محصولات و خدمات میافزایند. گاه این “ارزش” به مهمترین عامل تحریک کننده مشتریان برای خرید و استفاده از محصولات و خدمات ، تبدیل میشود.

دسته ای از آرم ها فقط از عناصر زبانی استفاده میکنند ( یک نام  یک ی اچند حرف ) که آنها را نوشتاری ( لوگوتایپ یا تایپو گرافی ) گویند ودسته دیگر باترکیب عناصرشمایلی طراحی  میشوند که آنها را آرم شمایلی ( مونو لوگو یا مونو گرام ) می نامیم و دسته سوم از تلفیق عناصر شمایلی و نوشتاری ساخته شده اند که آنها را آرم تلفیقی ( پیکتو لوگو یا پیکتو گرام )  می نامیم .

مشتریان اغلب به آرم شرکتها توجه زیادی نشان میدهند، زیرا این علامتها بر “ارزش” محصولات و خدمات میافزایند. گاه این “ارزش” به مهمترین عامل تحریک کننده مشتریان برای خرید و استفاده از محصولات و خدمات ، تبدیل میشود.

آخرین لوگو های طراحی شده: